Ja, det er der.
Kaffen i dit firma er en forbrugsvare, som enten kan få meget opmærksomhed eller slet ingen.
Du kan bestille en halv palle kaffe i poser fra et af de kendte mærker, og have til lang tid. Det gør du måske, når du alligevel bestiller toiletpapir, papkrus og linjerede blokke til lageret.
Nogle gange glemmer du måske at fylde op. Nogle gange finder du en rigtig gammel pose kaffe, som ikke er blevet brugt.
Det er ikke godt for kaffen og heller ikke for dine medarbejderes trivsel, og slet ikke dine kunders oplevelse af dit firma.
Fordelene ved et kaffeabonnement er flere:
1 : Det er let og ubesværet. Du skal ikke tænke over det overhovedet. Der ankommer kaffe til dig hver måned og du kan altid regulere mængden.
2: Kaffen er friskristet, så du ikke står med kedelig afdampet gammel kaffe, som du og dine kollegaer klager over og ikke kan nyde. Den er ristet lige inden den sendes ud.
3: Kaffen er en rigtig god kvalitet og måske endda af vekslende oprindelse. Det kan være en god oplevelse i sig selv og skabe en positiv stemning, at man kan tale om kaffen på den måde.
Du kan gøre kaffen til et aktiv i stedet for blot et forbrugsstof på linje med rengøringsmidler og toiletartikler.
Man plejer at sige, at du kan få to ud af tre 'key factors': Tid, Pris, Kvalitet.
Med et kaffeabonnement kan du få alle tre dele.
Hurtig og let levering, til en super pris, og i den bedste kvalitet.